ایان تورپ از راهیابی به المپیک ۲۰۱۲ لندن باز ماند
نوشته شده توسط : xmovies
ایان تورپ

ایان تورپ که سال گذشته از بازنشستگی به مسابقات حرفه‌ای بازگشته، از راهیابی به المپیک لندن باز ماند

ایان تورپ، دارنده ۵ مدال طلای المپیک، در مراحل مقدماتی شنای ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر آزاد، رتبه لازم برای راهیابی به رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را بدست نیاورد.

آقای تورپ برای ماندن در کورس رقابت‌های انتخابی، در 100 متر آزاد باید رتبه‌اش بین 16 نفر نخست می‌شد که با زمان 50.35 ثانیه بیست و یکم شد. در رقابت‌های 200 متر آزاد نیز دوازدهم شد و از رسیدن به دور نهایی انتخابی بازماند.

او که در 29 سالگی به دنبال حضور در سومین المپیک خود بود، بعد از مدتی بازنشستگی ، سال گذشته مجددا به دنیای مسابقات حرفه‌ای بازگشت و تمرینات آمادگی خود را برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک آغاز کرد.

آقای تورپ گفت: "من فرصت بزرگی را از دست دادم اما خوشحالم از اینکه تلاش خودم را کردم و تن به این رقابت‌ دادم. به هیچ وجه پشیمان نیستم".

قهرمان پیشین المپیک گفته اشتیاق لازم برای حضور در رقابت‌های آتی مانند مسابقات قهرمانی سال آینده جهان در بارسلون و المپیک ۲۰۱۶ را دارد: "من وقتی دوباره شروع کردم می‌خواستم به استخر و شناکردن برگردم، می‌خواستم مسابقه بدم و به المپیک بروم. هنوز همه این‌ها را می‌خواهم. این فرصت (المپیک لندن) از دست رفت اما اشتیاق من پا برجاست".

ایان تورپ بعد از کسب سه مدال طلای المپیک ۲۰۰۰ سیدنی و دو مدال طلای المپیک ۲۰۰۴ آتن، در سال ۲۰۰۶ اعلام بازنشستگی کرد. او علاوه بر موفقیت‌هایش در المپیک، ۱۱ عنوان قهرمانی جهانی بدست آورد و ۱۳ رکورد طولانی نیز ثبت کرد.





:: برچسب‌ها: بچه ها , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: